Б.Әбдірәсілов: Құжат әр елдің ұлттық ерекшеліктеріне байланысты жасалды | "Қоршаған ортаны қорғаудың ақпараттық-талдау орталығы" ШЖҚ РМК

Б.Әбдірәсілов: Құжат әр елдің ұлттық ерекшеліктеріне байланысты жасалды

Дереккөз: www.24.kz

912e5773e6770b704c741d9546aac0de_l

Бүгін 40-қа жуық мұсылман елі Білім министрлері қатысқан жиында құжаттың соңғы нұсқасы қаралды.

Құжат 12 бағыттан тұрады. Оның ішінде денсаулық сақтау, су қорын тиімді пайдалану, қоршаған ортаны аялауға басымдық берілген.

Болатбек Әбдірәсілов, ҚР БҒМ ғылым комитетінің төрағасы:

– Құжат жан-жақтан қаралды. Әр елдің мүмкіншіліктеріне байланысты Ислам елдерінің қауымдастығына кіретін елдердің түрлі мүмкіндіктері бар. Сол себептен құжат дайындалған кезде әр елдің ұлттық мәселелеріне, ұлттық ерекшеліктеріне байланысты жасалған құжат.

Ислам елдеріндегі білім беру мәселесі ертеңгі самиттің негізгі тақырыбы. Мұсылман елдерінің бірі барлық азаматтарының құқы бір десе, енді бірі қыз-келіншектердің білім алуын шектейді. Осы тұрғыда бір ұстанымға келу керек. Бұл құжатта айқын көрсетілген.

Мухаммад Наим Хан, ИЫҰ төрағасының ғылым мен технология жөніндегі орынбасары:

– Алдымен негізгі деген 4 пәнге мән бергіміз келеді. Ол математика, физика, биология және химия. Бұл пәндер мектеп қабырғасында қалып қоймауы керек. Колледж бен университетке де енгізіледі. Гендерлік сипатына қарай бөлмей, ұл-қызға бірдей қарауға үйренуіміз керек. Осылайша Ислам елдерінің жоғары оқу орындарын топ-5-ке енгізу де құжатта жан-жақты көрсетілген.

Хоссам Аль Малехи, Мысыр жоғары білім беру министрінің орынбасары:

– Мысалы Қазақстан мен Мысыр елінің делегациясы арасында Назарбаев университетінде меморандумға қол қою рәсімі өтті. Қазақстанда мұндай университеттің бары қуантады. Болашақта әріптестігіміз нығая түседі.

2026 жылға дейінгі даму бағдарламасы Ислам елдерінің арасындағы екіжақтық және көпжақты серіктестікті нығайту жөніндегі негізгі құжаттардың бірі болмақ.

Авторлары: Жамбыл Зейнолла, Ербол Дайыров

Нұр-Сұлтан қ., Мәңгілік Ел д-лы, 11/1, 6 қабат

Тел.: +7(7172) 24-82-49

Яндекс.Метрика